Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

råd til at holde sadlen
Forfatter: 
Dato:  26-12-2012 11:53

hej hnér :D

jeg var så heldig at få en ny sadel i julegave til min ene hypper

det bliver en wintic sadel muligvis med cair i dog kun en kunstof sadel da der ikke er råd til en rigtig lædersadel (hvilket jeg også er ligeglad med bare min hypper får en sadel der passer bedre :-P)

men jeg til at tænke på hvordan passer man en sadel bedst jeg mener med hensyn til pudsning osv. den skulle jo meget gerne holde sig pæn længe

er der nogle rutiner i har som i synes er rigtig gode osv.... ????

i må også meget gerne skrive hvordan i passer jeres hovedtøj

tak på forhånd :D

Sandheden om sandheden er at den gør ondt...

heste er de bedste venner man kan få i verden<3

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-12-2012 13:25

jeg har et par wintec og de ryger bare en tur under bruseren og får en tur med sæbe og en børste, så ser de nye ud igen.

de gode sadler af læder, bliver selvfølgelig behandlet helt anderledes, men i vinterhalvåret får alt læder lige en afsluttende behandling, med varmt vand med atamon, da der ellers kommer mug på.

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2012 09:52

...med en fugtig klud kommer du langt, specielt med 500 modellerne, med den i equisuede som promodellerne kan man også bruge en fugtig klud, men der kan fåes noget helt specielt "pudse"middel til dem i butikkerne.

Jeg ville ikke smide saglen direkte ind under bruseren, det har fyldet i sadlen ikke godt af på længere sigt.

Mvh Nina Nielsen

* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

og

* Kirstine Vårby *

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider