hej hnér 
jeg var så heldig at få en ny sadel i julegave til min ene hypper
det bliver en wintic sadel muligvis med cair i dog kun en kunstof sadel da der ikke er råd til en rigtig lædersadel (hvilket jeg også er ligeglad med bare min hypper får en sadel der passer bedre
)
men jeg til at tænke på hvordan passer man en sadel bedst jeg mener med hensyn til pudsning osv. den skulle jo meget gerne holde sig pæn længe
er der nogle rutiner i har som i synes er rigtig gode osv.... ????
i må også meget gerne skrive hvordan i passer jeres hovedtøj
tak på forhånd 