Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Dækken til frieser
Forfatter: 
Dato:  11-12-2012 13:58

Jeg skal have fat i et dækken til min frieser, men har prøvet nogle før, som bare ikke ligger godt

Sikkert pga den højt ansatte hals og samtidigt kraftigt skulderparti. Desuden har han et ret kraftigt brystben, som er lidt i vejen for de fleste bringespænder.

 

Han har aldrig gået med dækken før og har derfor kun et regndækken pt (uden nogen form for fyld), men har tabt sig noget her hvor det pludselig er blevet koldt.

 

Lige nu går han med stalddækken under regndækkenet, men det er langt fra optimalt.

 

Kom meget gerne med forslag til gode dækkener til den type hest.

Han er en lille kompakt frieser og med den meget højt ansatte hals og meget kraftig markeret manke. De fleste dækkener vi har prøvet, ligger meget stramt på skulderpartiet.

 

Håber HN kan hjælpe..

 


Mikado

Min skønne røde ven



0
0
Svar på denne tråd
 
 weatherbeater
Forfatter: 
Dato:  11-12-2012 14:12

er det mærke jeg ved kan ligge på en del friesere.

Jeg bruger det selv til mine heste, som dog ikke er frieser med et par brede skrumler i form af en oldenborg og en pinto

 


Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS

0
0
Svar på denne tråd
 
 dækken
Forfatter: 
Dato:  11-12-2012 14:36

Det regndækken han har er også weatherbeata.

 

Og jo det ligger nogenlunde, da det er faconsyet ved skulderen, men er alle deres dækkener det?

 


Mikado

Min skønne røde ven



0
0
Svar på denne tråd
 
 har lige
Forfatter: 
Dato:  11-12-2012 14:42

har lige set billeder af friesere med dækkener fra horseware's hjemmeside. :) Det var også dem, jeg ville gætte på til sådan en race.

0
0
Svar på denne tråd
 
 horseware
Forfatter: 
Dato:  11-12-2012 14:51

Tak - det vil jeg lige checke ud..


Mikado

Min skønne røde ven



0
0
Svar på denne tråd
 
 horseware
Forfatter: 
Dato:  11-12-2012 15:45
Kan man justere bringelukningen på horseware dækkenerne?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Amigo XL
Forfatter: 
Dato:  11-12-2012 16:17

Amigo XL.

 

Hilsen Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 Horze Avalanche
Forfatter: 
Dato:  11-12-2012 17:57

Vi har - ikke en Frieser men - en varmblodshoppe med kraftig og højtansat hals, og fra sin fuldblodsmor en kraftig brystkasse. Hun går med et Horze Avalanche med halvhøj hals, det sidder super på hende.


Mvh. Charlotte


Avl er som en bustur,
ingen ved hvem der står af ved næste stoppested.


Sælges:


Smuk 1-års hannoveranerhoppeplag

0
0
Svar på denne tråd
 
 weatherbeeta
Forfatter: 
Dato:  12-12-2012 10:16

Min plag går med Weatherbeeta, hvilket ligger super godt. Sørg for at du køber et dækken som du selv kam justere i fronten, det er guld værd!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 min egen frieser...
Forfatter: 
Dato:  15-12-2012 22:33

...bruger Horseware dækkener XL - de er til heste med stor bringen! Han har rambo vinterdækken + regndækken og amigo overgangs....


Har en dejlig frieser dreng på 7 år. Han er sød, smuk og rolig. Han elsker at spise....så det med at ride dressur keder ham!

Tidl. hest Mille, en smuk oldenborg; frisk, og energisk - rigtig dame.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider