Jeg skal have fat i et dækken til min frieser, men har prøvet nogle før, som bare ikke ligger godt
Sikkert pga den højt ansatte hals og samtidigt kraftigt skulderparti. Desuden har han et ret kraftigt brystben, som er lidt i vejen for de fleste bringespænder.
Han har aldrig gået med dækken før og har derfor kun et regndækken pt (uden nogen form for fyld), men har tabt sig noget her hvor det pludselig er blevet koldt.
Lige nu går han med stalddækken under regndækkenet, men det er langt fra optimalt.
Kom meget gerne med forslag til gode dækkener til den type hest.
Han er en lille kompakt frieser og med den meget højt ansatte hals og meget kraftig markeret manke. De fleste dækkener vi har prøvet, ligger meget stramt på skulderpartiet.
Håber HN kan hjælpe..