med et svar til om en mdr. eller to...
Min fantastiske 4 års røg ned med en alvorlig gaffelbåndsskade i 2010 gaffelbåndet var afgrevet ved vedhæftningen på grenen...
Hun blev behandlet og beordret ro.
Scanningen var klart bedre efter 3 mdr. men stadig halt så 3 mdr. mere ro... ingen ændrig så dyrlægen sendte os hjem med den triste besked at der ikke var mere at gøre andet en tid.
Vi fik en tid 3 mdr. efter hvor han så ville skrive papirene til forsikringen.
Da vi kom igen mener det var marts 2011 var hun klart bedre i longe men stadig langt fra klar til genoptræning, så han ville skrive hendes papir, men tilbød så at de kunne låne hende som rugehoppe og blev hun i fol fik hun jo 1½ år mere og så kunne det jo være at der var sket et lille mirakkel 
Jeg takkede ja da mit hjerte ikke kunne nænne at slå hende ned hvis der bare var et lille håb om at hun kunne blive fin igen.
Hun nedkom 4. maj 2012 mener jeg det var og hun røg tilbage til Højelse Hesteklinik 12. okt. 2012 tog ned og var der da hun blev tjekket tirsdag den 16 og ja umiddelbart så det ud til at der var sket et lille mirakkel, Jill var rengående og klar til genoptræning 
Vi har nu været igang i 8 uger og både traver og galopere, dog stadig mest på lige spor, hun er stadig gående, dog har der været et par dage hvor hun har været lidt uren gående de første skridt for derefter at være fin i takten igen...
Jeg tør jo ikke tro hun er i orden igen og frygter dagen hvor hun bryder ned men indtil den dag kommer nyder jeg hende i fulde drag og det kan jo være hun kan holde, det lover ihvertfald fint indtil videre at hun ikke er brudt ned endnu...
Så hvis hun stadig er gående om et par mdr. så tror jeg alle kan komme sig over en gaffelsbånds skade hvis altså de får tid nok...
Jeg ønsker og drømmer om hun fortsat vil være gående, for hun er bare drømmehesten, men lige meget hvad har jeg ikke fortrudt at hun fik chancen for at komme sig..
Her som 4 års på Roskilde, hvor hun allerede var skadet fandt jeg senere ud af...