Hejsa..
Håber at kunne finde lidt hjælp til mine spørgsmål ang. Isabell Werth sadlerne...
jeg har på den samme hest redet i 2 Wintec IW dressur sadler, begge med Cair og Y - ophæng, begge 17", begge med store knæpuder ( faktisk de samme flyttet fra den ene til den anden sadel.
Alligevel har der været en himmel til forskel at ride i dem, det var som om der var meget mere plads i den ene, nemmere at komme ned om hesten...
Er der nogen forskel i IW sadlerne ? flere modeller selvom det ikke er angivet med navn ?
---
Og har så et spørgsmål til LÆDER modellen af samme sadel :
Jeg leder efter en Bates IW, og ser i annoncerne menge forskellige typer læder nævnt ved samme sadel mærke altså Bates Isabell Werth.. bla.
- Skrumpelæder
- Kunstlæder
- Kraftig kvalitets læder fra .... ( et eller andet land )
Hvordan filan kan det lade sig gøre at samme mærke og model har så mange forskelle ??
Og hvis det er sælgers fejltagelse, hvad er så den rette ?
Håber nogen kan gøre mig lidt klogere ?