Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

argh jeg er forarget
Forfatter: 
Dato:  25-11-2012 10:11

Ja som overskriften sir så blir jeg til stadighed forarget når nogle hesteejere tar afsted på weekend uden at aftale at nogen ser efter deres hest og sørger for der blir givet hø til denne og der så bare regner med dem der står for vagten i stalden så får ondt af hesten og sørger for den..

de skal nok hidse sig op hvis hesten så gik hen og blev syg eller stak ud af folden og kom til skade..

jeg møder desværre igen og igen sådanne hesteejere og det gør mig så forarget..

0
0
Svar på denne tråd

Forstår godt ...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2012 20:58

.... hvad du mener! Sådanne uansvarlige hesteejere bør under ingen omstændigheder vælge en selvpasser løsning.

Når man har sin hest på Selvpas er der jo bare mere logistik, og hvis ikke man kan finde ud af det, så mener jeg, at man bør vælge en fuldpas løsning.

Mange hilsner fra

Lise Andersen

www.designforpets.dk

Lækkert tilbehør til hunde og katte!

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

Forhandler af Probiotic LIVE Hundefoder

0
0
Svar på denne tråd

uacceptabelt
Forfatter: 
Dato:  27-11-2012 20:55

Det er helt uacceptabelt, de burde skamme sig... Jeg havde nok sagt min mening til ejerne, hvis det foregik i en stald, hvor jeg havde vagt... men det er jo altid nemt at sidde her bag skærmen og spille kong gulerod...

0
0
Svar på denne tråd

ang hyp
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 04:04

ja jeg sir noget hver gang til de forskellige..men det virker som om de tænker ja ja det skal du ik blande dig i og så gør det igen..

men så skal de ik komme og pive hvis den får problemer..men trælst at man skal holde øje med om andres heste nu også står ok og får det de skal have..måske jeg bare er for samvittighedsfuld selv..

hmm

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 20:28

så var det at jeg godt kunne blive en lille ... hvis det var en opstalder som gjorde det gang på gang, ville jeg ringe vedkommende op en sen nattetime mens han/hun var på weekend og sige at hesten lå fast i sin boks eller lign.... Bare for at høre om vedkommende overhovedet interesserede sig for sin hests ve og vel!

Livet er ikke en rejse mod graven, hvor man skal nå sikkert frem i en velbevaret krop, man skal komme fræsende sidelæns ind, fuldstændigt brugt op, totalt slidt ned, mens man råber; Wauv sikke en tur

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-12-2012 21:59

Jeg ville dælme også bliver forarget

Jeg står også et sted med 100 % selvpas (der er ikke nogen der bor på gården), og der tager alle heldigvis deres fulde ansvar, så tror aldrig det ville ske hos os. Men hvis det gjorde, er jeg overbevist om at vedkomnet ville få en reprimande, og blive bedt om at pakke sine ting, hvis det skete igen

Med venlig hilsen

Line Madsen

Fotografering:

www.Line-Madsen.dk

"Take nothing but pictures, leave nothing but footprints, kill nothing but time"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider