Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Gigt, ømme stive led
Forfatter: 
Dato:  21-11-2012 11:21

JEg har en ældre hoppe med gigt i begge forben og hun er stiv og øm om morgenen når hun trækkes på fold..

Jeg har brugt Cortaflex Ha i et par år og været meget tilfreds med det, jeg synes bare ikke det har samme virkning mere og tænker om jeg skulle prøve et andet produkt..

Hesten bliver kun redet ganske lidt i skoven og kun skridt.

Hvad kan i anbefale ?

0
0
Svar på denne tråd

Måske Cortavet
Forfatter: 
Dato:  21-11-2012 12:50

Hej,

Cortavet er stærkere end Cortaflex men med samme stoffer, så måske kan det hjælpe? Cortavet HA er den blanding jeg har prøvet, hvor HA er god for ledvæske. Og ellers findes der jo andre produkter, men dem er jeg ikke så velbevandret i.

Jeg har selv brugt Cortavet HA i en periode på ca. 2 år, men nu er jeg stoppet og prøver med hybenpulver + æbleeddike + Omega 3-6-9 olie for at se, om jeg kan holde hesten gående uden stærkere midler. Indtil nu (omkring en måned inde i eksperimentet) er min hest stadig uændret gående, men knirker måske en smule mere i leddene.

MVH

Jette

Vi rider akademisk, min hest og jeg, og vi elsker det!

Men jeg synes også, at...

Rigtige piger rider military!

0
0
Svar på denne tråd

Helt klart...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2012 22:55

... skal du prøve EliteFlex som er det mest geniale flexprodukt jeg er faldet over.

Vi bruger den flydende udgave da den har Hyaluronsyre i.

www.horselab.dk/eliteflex-forte- liter-p-97.html

Horselab var ret flinke til at fortælle mig hvad de enkelte stoffer gjorde og hvorfor de var vigtige.

0
0
Svar på denne tråd

min hoppe
Forfatter: 
Dato:  27-11-2012 16:51

egen hest har også gigt i forbenene...

Hun nøjes med back on track stald gamacher til natten.

Det holder hendes ben fra at blive kolde og stive... men holder blodomløbet i gang og varmer benene..

mvh mb

0
0
Svar på denne tråd

du kan prøve
Forfatter: 
Dato:  29-11-2012 11:52

Jeg havde engang en hoppe der havde som du beskriver, for hende hjælp det med varme på om natten og Devil's Claw Root,som du kan købe hos Brogården.

Held og lykke med det

0
0
Svar på denne tråd

Vetroflex
Forfatter: 
Dato:  29-11-2012 14:02

Jeg er begyndt at bruge det nye Vetroflex til min hoppe med konstateret gigt. Jeg har ellers prøvet mangt og meget gennem tiderne, med mere eller mindre virkning, men netop collagen skulle have en afprøvet bedre virkning end f.eks. glucosamin fik jeg af vide på et kursus, og jeg lod mig derfor overtale til at prøve.

I de første 3 uger skete intet, og jeg havde næsten opgivet, men så skete der ellers lige noget. Hesten, som er førerhest, satte sig igen tungt på førerpositionen, hun løber rundt med de andre, hun går i boksen, benene er ikke markant hævede mere om natten, hun ligger ned igen, hun spiser med god appetit, hun kan igen dreje halsen helt, hvilket hun ikke har kunnet længe grundet gigt, ja, jeg kan blive ved. Jeg har kun ændret dette ved hendes foder, så jeg må tilskrive Vetroflex denne fantastiske virkning. Det er såmænd lige før det er for meget for hende, for hun er bare så glad og livlig som en unghest igen. Købes gennem Brogården.

0
0
Svar på denne tråd

djævleklo
Forfatter: 
Dato:  29-11-2012 15:51

Djævleklo kan købes en del billigere hos askim.dk . Kun et tip.

0
0
Svar på denne tråd

Cortaflex til engelske priser
Forfatter: 
Dato:  09-01-2013 22:29

Cortaflex kan nu fås på en dansk hjemmeside til engelske priser og hvis du er momsreg er det endda billigere end i England, da det jo er med dansk moms. Se mere på http://equnordic.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Vetroflex
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 19:04

helt klart

Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider