Hejsa.
Min skønne hest har haft en byld lignende ting i mellem bagbenene, altså der hvor de møder hinanden. Det startede med at jeg opdagede at han havde nogle små slidesår lignende sår i mellem bagbenene. Jeg skyllede det med vand og smurte det med helosan. To dage efter ser jeg så at jeg har overset en slags byld (den var ikke ret stor) som der er gået hul på, men jeg kan se at den har været fyldt med betændelse.
Jeg har selvfølgelig vasket det, så grundigt jeg kan og der er IKKE mere betændelse, kun et sår.
Så er mit spørgsmål så: hvordan får jeg behandlet såret/sårene, så det heler hurtigst muligt? Det sidder et meget dumt sted hvor det ene baglår gnider mod det andet baglår, så det er nok lidt ømt.
håber der er nogle der kan hjælpe mig! 