|
|
| Sagen om Balu. |
|
|
Til alle jer der har fuldt sagen om Balu der vil jeg sige at den kører endnu. Jeg kæmper til det sidste for han skal bare væk fra hans nuværende ejer! Og sådan er det bare..
Da det der sker i sagen for tiden er fortroligt, kan jeg desværre ikke ligge oplysningerne ud på nettet. Beklager, men håber I forstår..
Tak for tålmodigheden..jeg vender tilbage så snart der er mere at fortælle..
TUSIND TAK FOR HJÆLPEN TIL ALLE HERINDE SOM HAR STØTTET MIG..
P.S.: Håber denne tråd kan holde pænere sprog og lign. end de andre tråde i samme sag, da det sårer mig at folk kommer op at skændes om alt mellem himmel og jord. Det hjælper desværre ikke Balu..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| keep om going |
| Forfatter:  |
Jane B. |
| Dato:  |
13-08-2004 21:28 |
|
glæder mig til at høre nyt
godt du holder modet og gejsten oppe, det har jeg sQ respekt for.
-JaneMedlem af Pat Parelli sekten (PNH-HMS)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot... |
Heidi A |
13-08-2004 22:22 |
|
Jeg synes det er flot af dig at du kæmper til det sidste
Held og lykke til dig og Balu
Heidi A
Behandl dyr med kærlighed og respekt. De har ikke bedt om at være her.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kæmp til det sidste.. |
|
|
Det er rigtig godt at du kæmper til det sidste, den nuværende ejer viser da tydeligt at hun ikke skal have dyr, så en chance til skal hun bare ikke have..
Jeg håber så inderligt at de 7 eller 8 heste hun har bliver taget fra hende.. Hvordan kan man behandle dyr på den måde..
Men jeg krydser alt der kan krydses og håber at hestene komme et andet sted hen hvor de får kærlighed og omsorg...
Mvh Linda
Små søde dværg hamster.. nogle hvide/lysegrå og nogle Lysegrå/lysebrun.. Skriv en besked, håber der er nogle der er interseret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godt at høre |
|
|
Godt at høre nyt fra DIG om Balu.
Ved du hvad der sker med Artiklen i Ude og Hjemme?
Eller må du ikke fortælle det? (det er også ok)
LindaDer findes ingen "Problemer" kun "Udfordringer" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ude og hjemme |
|
|
Som sagt så blev der jo lavet interview og taget billeder osv og aftalen lød også på det skulle have været i for et par uger siden. Af en eller anden mærkelig grund kom det ikke i som aftalt så jeg ringede til journalisten og han undskyldte og lovede det ville komme i næste blad..men det gjorde det heller ikke. Jeg har ikke engang ringet til ham efter for jeg synes det er for dårligt og nu kan det bare være lige meget for nu er der sket så meget i sagen som jeg jo desværre ikke kan oplyse om..
Jeg håber I har tålmodighed, for det er det eneste jeg mangler lige nu i denne sag....men tingene går i den rigtige retning..heldigvis..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ude Og Hjemme. |
|
|
har selv været i ude og hjemme, med noget lignende. Sagen om fjordhesten Tulle. Heldigvis endte det godt, og hestehandleren der lavede atl balladen, endte med at blive stilt til offentlig skue, da sagen hele to gange blev bragt i den jydske vestkyst.
Tænkte lige.. hvordan kan det være det er fortroligt det der sker lige nu?
Hvis du evt. får brug for nogle gode råd,så er du velkommen til at skrive på min mail. Den retssag jeg førte tog 1 1/2 år, og jeg endte med at få en mishandlet hest hjem, der var mager, havde betændte øjne, og hove der var revnet op til kødet.. Det er lidt over et år siden nu, og ført nu er Tulle blevet pæn igen. Nogen af jer der så hende i Den jydske vestkyst eller Ude Og Hjémme?
Nogle mennesker skulle bare ikke have heste..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| håber du får ham |
|
|
hejsa
håber han kommer hjem til dig igen. dejligt at høre du kæmper videre
held og lykke
hilsen sjanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maria.... |
Cruella76 |
17-08-2004 10:47 |
|
Godt at se dig lidt herinde igen
Husk, vi er mange der stadig støtter dig - og spændt følger med i din kamp for at få Balu tilbage.
De bedste hilsner Christel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt med lidt nyt |
Emmara |
17-08-2004 15:03 |
|
vores tanker er ofte hos Balu, hvordan har han det, hvornår hører man noget godt nyt, hvor bliver Anders af med nogle gode oplysninger, o.s.v.
Vi vil her fra ønske dig fortsat god vind, og håb om at den hele tiden må blæse den rigtige vej.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arbejde |
Susanne M-H |
17-08-2004 15:49 |
|
Anders har fået nyt arbejde og har derfor ikke så meget tid til nettet i øjeblikket.
Så der går nok lidt tid.
Susanne M-H Always look at the bright side of life. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er der ikke |
Emmara |
27-08-2004 20:08 |
|
bare lidt nyt i Balu sagen ?????
Nu hører man i tv om den modbydelige mishandling, så bringer det igen tankerne hen på Balu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|