Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hvilken strøelse??
Forfatter: 
Dato:  01-11-2012 12:57

Hej Alle..

Jeg har et problem med strøelse, for jeg har en pony der vandrer rundt i boxen og lægger sine pære hvor hun kommer frem. Jeg plejer at bruge spåner, men jeg bliver nødt til at skifte hele boxens indhold efter 1-1½ uge, selvom jeg tager klatter (så godt jeg kan, da hun træder dem ud)hver dag! Hendes box ligner et sted hvor der går en flok svin

Den anden pony jeg har, går også i spåner, men i hendes box behøver der ikke blive muget ud før efter ca 4 uger.

Nå, men jeg har så prøvet at lade hende gå i spaunum, og også halm og det er nøjagtig det samme.. ærlig talt har jeg mest lyst til at få bygget et hus på marken og så have dem til at gå i løsdrift i håb om at min pony kunne få den fantastiske vane, at gå udenfor når hun skal af med pærerne, men det er jo på ingen måder sikkerhed for hun kommer til at gøre det og iøvrigt en bekostelig affære at skulle til at bygge nyt.. hmm..

..jeg håber sådan på der er andre, end mig, der er en lykkelig ejer af et frilandssvin forklædt som pony/hest og som har fundet den perfekte løsning

Hilsen Karina

og den smukke Zileen WPBR

0
0
Svar på denne tråd

Strøelse
Forfatter: 
Dato:  01-11-2012 19:42

Prøv træpiller, det er genialt. Nemt at gøre rent. Start med 5-7 poser af 16 kg afhængigt af boksens størrelse og fyld en ovenpå et par gange om ugen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider