Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Minibig åbne nu?
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 14:03

nu er ved at slippe op med de små 60 kg´s baller. Så valget er mellem at finde et nyt sted hvor der sælges de små baller eller begynde at åbne de minibig 300 kg´s.

Men er det for varmt at åbne de store nu?

 

Det er til to mellem store heste der pt. spiser 8-10 kg om dagen hver.

 

Er i begyndt at åbne de store eller kører i på de små baller?

 

Mvh

Sandra C

 

 


Rideveninde søges & FULDopstaldning tilbydes

Ryttervant 6 års allround trakhenerhoppe e.Chopin m. Chopstik til farfar.

Hjem før pris el. Udlånes

- Forsvunden pony efterlyses-

0
0
Svar på denne tråd
 
 stor wrap
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 14:19

Jeg har fået en stor 250 kg. wrap i mandags, efter 4 dage blev den varm mellem fliene (havde åbnet den helt fra plastik og snore.)

 

Men så har jeg spredt det fuldstændigt ud og det har virkelig hjulpet.

 

Så min den holder, det er så også det tørre slags wrap.

 

Har 2 ponyer der tilsammen får 10 kg pr. dag.

 

Så tror sagtens du kan nu, hvis du sørger for at sprede det godt, så det ikke ulmer.

 

 


Mvh, Helle
(:
*Bella &*

*Moesgaards Freja Fiona*
<'3 #.Så Mange Minder.#
¤ True Love,, Never Dies,! <'3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har brugt
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 18:23

af mine store rundballer i 14 dage nu, og de kan holde sig åbne i ca 6 dage, pt uden af blive varme.

Jeg spreder dem ikke ud, men tager al plastic af.

 

Nu er temperaturen jo faldet yderligere, så tror ikke du får problemer.

Og ellers er det en god ide, som Helle skriver, at ryste hele ballen op, så det kan få luft!

 

Mvh Sarah


Træning og undervisning:

Arbejde fra jorden, agility, samlet ridning for løs tøjle og trailerlæsning, altid på hestens præmisser


Palomino hoppe mf sælges

Bedækning v araberpony tilbydes

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 20:03

Jeg har ikke haft problemer med de store baller, jeg kører ind i stalden så jeg har til 2 dage ballen står under en pressening udenfor. Mit er godt tørt måske det også har noget at sige

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wrap...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2012 09:51

Jeg har brugt wrap fra september og har ikke haft problemer endnu, mine spiser en minibig på 7-10 dage og det holder de nemt.

 

Da jeg kører hele ballen i lade med trillebør, bliver den dog også rystet godt op. Alligevel om jeg forsøger at holde det i skiverne.


Boks udlejes, www.dba.dk/boks-i-lille-stald- tilbydes/id-85098835/

 

 

Sælges:

Springhoppe, DV, 6 år, F. Colorado, Mf. Figaro

 

Team Seierø

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider