Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Racing Minerals
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 11:28

Hej med jer!

Jeg har to trivelige heste, der lever på hø, vitaminer/mineraler og roepiller.

Jeg vil gerne fodre med Equsana Pleasure Vit., men dette har jeg ikke så nemt ved at skaffe hjem. Men, jeg har derimod mulighed for at give dem Racing Minerals.

Hvilke erfaringer har i med dette produkt?

Sascha

Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX

Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:

sh-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har før
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 18:27

brugt det, men da mine også er nøjsomme og fodere med wrap, intet krybbefoder, så ville de ikke æde Racing Mineral.

Jeg har arbejdet for en hestedyrlæge på mols, og de brugte Racing Mineral, og ville ikke vælge andet.

Flere konsulenter jeg efterfølgende snakkede med, mente også det var et godt produkt, selv om de forhandlede noget andet!

Nu bruger jeg selv Salvanas mineral bolcher, dem gider hestene nemli godt æde, og det er nemt at dosere.

Mvh Sarah

Træning og undervisning:

Arbejde fra jorden, agility, samlet ridning for løs tøjle og trailerlæsning, altid på hestens præmisser

Palomino hoppe mf sælges

Bedækning v araberpony tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 18:33

Tak for dit svar. Det lyder jo ikke helt tosset så. Jeg har købt en sæk Racing Minerals, og de æder det gerne

Er der evt. nogen der ved, hvordan produktet er at afstemme i forhold til foderplaner?

Sascha

Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX

Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:

sh-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

racing mineral
Forfatter: 
Dato:  01-11-2012 22:53

Jeg har fodret min gamle hoppe med det, de sidste 8 år og hendes datter kom også over på det, da hun var færdig med følfoder:) De fungerer begge super godt på det. Jeg blander det med en håndfuld lucerne og et par gulerødder, og de hugger det i sig med vellyst:)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider