jeg skal for første gang i år ha klippet min hest,- fuldklip. men jeg kunne rigtig godt tænke mig at han ikke skulle ha' hals på sit dækken - heller ikke til vinter men er det helt urealistisk eller skal jeg virkelig ha hals på !!
Han går ude lige nu fra 7.00-22.00 og når det bliver koldest fra 7.00 - 19.00
Bliver det for koldt eller hvad gør i !! putter i hals på ?
jeg har ikke puttet hals på de andre år, men hvis det bliver meget koldt i år overvejer jeg, da vi vil klippe vores dene ene noget oftere fordi min datter nu rider lidt mere hård træning.
Det var da dejligt at høre.. Orker næsten ikke han skal rende rundt og ligne en rummand i tunge dækner og få ødelagt sin man osv
Planen var nemlig at han skulle klippes her i weekenden fordi han simpelthen har sveder helt vildt under ridning..