jeg åbner altid baer m,ine ca 350/400 kg firkantede wrap i den ene ende og så tager jeg derfra. De står ude, på jorden uden palle. Mine 4 heste spiser sådan en på ca en uge. Jeg har gang i nr 2 wrap nu og det er ikke noget problem at den bliver hverken varm eller noget.
Mens det stadig var varmere i vejret brugte jeg hø.
... sejt med 400 kg rundballer på loftet! har jeg aldrig set heller... det kræver jo næsten et billede 
Jeg har i øvrigt haft rundballer en enkelt gang og det syns jeg var meget mere besværligt, fordi jeg ikke kunne tage skiver men skulle stå og bakse med at hive/rulle den relevante mængde af og det kan man kun hvis alt plastik er taget af.. Så for mig fungerer det bedst med de firkantede.