Hej HN'er
Jeg har klippet min barockpinto for 2 uger siden, og nu er den allerede vokset ud igen, og han stod og svedte lidt inden under dækkenet i dag. Så nu har jeg taget det helt af, da de også lover super vejr i morgen. Han er halv friser, så han har meget hår. Men what to do? Det er første gang han bliver klippet i år, da jeg har påbegyndt ridningen af ham, og han sveder meget let, når han stort set ikke har lavet noget. Så derfor ville jeg klippe ham, så han kan komme af med varmen uden ridning. Men nu ved jeg ikke om det overhoved kan betale sig at klippe ham igen, når han sætter pels så hurtigt! De robuste racer med meget pels duer det bare ikke at klippe dem? Eller skal man bare regne med at gøre det hver 14 dag?
Skal jeg bare opgive og bare træne mindre med ham? Eller vil jeg kunne holde det nede næste gang, og evt. hvordan?
Kh. Kathrine