Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 ældre pony
Forfatter: 
Dato:  14-10-2012 17:52

Hej alle!

 

Jeg får en "ny" pony i næste uge på 27 år og jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal fodre ham med. Det er en islandsk pony.


Med venlig hilsen


Maria-Louise Thane Kallehave

Stutteri Thanehøj - avl af DV og DSP

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu msngler der lidt
Forfatter: 
Dato:  14-10-2012 19:09

mere info.

 

Men som udgangspunkt skal du bruge masser af godt hø/wrap, og så vitamin/mineral.

Det er nok til de fleste heste.

 

Hvis han så har brug for mere, er der bla Brogården, der forhandler foder til ældre heste og islændere.

 

Mvh Sarah


Træning og undervisning:

Arbejde fra jorden, agility, samlet ridning for løs tøjle og trailerlæsning, altid på hestens præmisser


Palomino hoppe mf sælges

Bedækning v araberpony tilbydes

0
0
Svar på denne tråd
 
 masser wrap
Forfatter: 
Dato:  14-10-2012 19:15

vi fodre vores hoppe på 20 år som går med føl i øjeblikket Hun for foder 1 gang i døgnet pt og hun er i pæn huld.

 

1 kg horsepro avl/sport

fri adgang til wrap

+ de har en stor bigballe halm på folden


susanne von mehren.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-10-2012 19:38

 

 

 

Hej

 

Det klogeste er nok at få en foderplan med, så kan du evt. skifte til det du ønsker.

 

held og lykke

 

 

hilsen joan

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine erfaringer
Forfatter: 
Dato:  15-10-2012 11:09

Hej

 

Jeg har gode erfaringer med brogårdens sixteen plus som netop er til ældre heste. Vi har selv en meget gammel (hun er over 30)pony af blandet race og hun er meget svær at holde huld på, men en blanding af sixteen plus og suregrow (også et brogården produkt) blødt op med vand (hun har ikke så mange tænder)gør at hun ser pæn ud. Derudover får hun naturligvis hø og lidt lucerne uden measse, da hun ikke har så nemt ved høet.

 

Held og lykke med din nye, gamle hest.

 

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider