Ja du kan/må ride let ridning i den.
Den glider ikke rundt på min, til trods for at undersiden minder om en ponypude. Der er billeder af undersiden af den på fan siden på facebook.
Mankefrihed er der som sådan ikke,og det er her ens tankegang skal ændres. Sadlen er så flexsibel at det giver en tæt kontakt til hesten. Når den ligger korrekt og du har redet din hest vil du på ryggen se at sadlen har haft kontakt over ALT.
Jeg bruger det der korrektionspad der anbefales min har lidt svej i ryggen, og pt er han i genoptræning ( skridt ud af lige landevej)
Hvor bor du, hvis du vil prøve en er det muligt at vi er nogle der har en tæt på dig.
Tag evt kontakt til gruppen på facebook.
Min datter har en lille welsh, og det er helt sikkert at hvis sadlen kunne fåes i str 15" så havde jeg købt en til den lille.
Hilsen Rikke