Hej alle,
jeg har 4 fire, alle varmblod men..
1. hingeste plag på 1,5 år forventet st. 165
2. hoppe føl, 0,5 år forventet st.170
3. avlshoppe på 4 år, har meget svært ved at holde huld. st.180
4. ridehest vallak, 10år, let ved at holde huld, st. 170
jeg fodre havrefrit og med så lav stivelse som muligt.
jeg fodre med:
linamix
suregrow
egui jewel primært til avlshoppen.
majsflager primært ogs til alvhoppen men ridehesten får lidt
lucerne hartog
olie
alvhoppen får det der vitamin grøn og olien eller hvad det nu hedder og vallaken, plagen (lidt) får hvidløg granulat.
jeg synes bare det er halvdyrt at fodre med så meget forskelligt. så ville vide om der er et produkt hvor man evt. kan suplere men noget vitamin og det der linamix måske?
vil ogs meget gerne høre hvad i fodre med, for at få nogle ideere.
alle hestene får i vinter perioden wrap adlibitum men en over sommeren får et sted mellem 5kg-15kg om dagen 