hej HNér
nu da det er hved at blive koldt udenfor ville jeg se om jeg kunne få lavet en god fodreplan til mine heste
men der er et problemjeg ved ikke hvordan 
så jeg tænkte på om der er nogen der ved hvordan eller man laver en fodreplan 
hved ikke om det her hjælper men her er lidt facts
hun vejer ca.600 kg overvægtitg (ved godt det ikke er sundt eller godt hun er det men kan ikke få hende til og tabe sig)
og det er let- middel hårdt arbejde vi rider
jov er der noget foder i synes er rigtig godt???
håber der er nogle der har nogle gode svar
tak for hjælpen på forhånd 