Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 fodreplan???? hvordan..
Forfatter: 
Dato:  18-09-2012 17:46

hej HNér

nu da det er hved at blive koldt udenfor ville jeg se om jeg kunne få lavet en god fodreplan til mine heste

men der er et problemjeg ved ikke hvordan

så jeg tænkte på om der er nogen der ved hvordan eller man laver en fodreplan :-D

 

hved ikke om det her hjælper men her er lidt facts

hun vejer ca.600 kg overvægtitg (ved godt det ikke er sundt eller godt hun er det men kan ikke få hende til og tabe sig)

 

og det er let- middel hårdt arbejde vi rider

 

jov er der noget foder i synes er rigtig godt???

 

håber der er nogle der har nogle gode svar

 

tak for hjælpen på forhånd :-P


Sandheden om sandheden er at den gør ondt...

 

heste er de bedste venner man kan få i verden<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er ikke nemt...
Forfatter: 
Dato:  19-09-2012 09:20

Prøv fx at kigge på www.foderplan.dk eller kig forbi min hjemmeside, hvor du kan læse om fodring af de forskellige slags heste. www.skysite.dk/foderinfo

 

Det er ikke nemt bare, at ligge en foderplan uden et program. Følger man producenternes anvisninger bag på fodersækkene, så har jeg desværre alt for ofte oplevet, at der er visse ting hesten kommer i stærkt underskud af, eller noget den får alt for meget af. I hvert fald, hvis man prøver, at ligge foderplanen ind i et foderprogram.

 

Jeg tilbyder også, at ligge en foderplan.


** Trine M. Heide **

 

For dig, som gerne vil lære mere om korrekt fodring af heste!

 

Søger du billeder af GAMLE varmblodshingste? Danske som udenlandske? Så prøv at skriv til mig.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider