Hej alle sammen.
Hvad er det nu for et bid der skal være et nummer større end det andet ?
Min 2års passer et 2delt på 12,5 perfekt.Men hvilke str skal det 3 delte så være?
Hvor mange cm skal der være fra mundvigen til ringen, i to delt og 3 delt bid?
Høre det er forskelligt?
Og vil gerne give min hest et godt bid som passer perfekt.
Håber i kan hjælpe mig med det?
Håber i forstår.
KH.Tenna
17"Kombisadle sælges,skriv en sms vis i ville vide mere.
RIP.Daisy<3.
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet