Hej Tøser
Jeg har kig på en 4 års hoppe som er i ridning næsten dagligt. Den har som 2 års fået konstateret forandring på begge kronben, men dyrlægen mere ikke at det nogensinde vil få nogen betydning.
Ville du/I købe sådan en hest?
Har du/I erfaringer med dette og hvad?
Ville du/I tage nye røngent?
Ville den kunne bruge til hårdt dressur?
Håber I vil hjælpe mig.
Carina
Jeg har ingen erfaringer med det.
Men hvis hesten aldrig har været mærket af det, ville jeg få taget nye røntgenbilleder.
Hvis der ingen forandringer har været siden de sidst blev taget, ville jeg ikke betænke mig ved at købe den.
Held og lykke!
SKAL UD OG RIDE.....VIL DU MED??
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet