nogen der har styr på foderplaner?
Her fra ca. oktober flytter jeg hestene på stald.
Her har jeg flg. til rådighed at fodre med, og vil rigtig gerne kunne bruge det som primær foder.
Travo Performance www.vitfoss.dk/NR/rdonlyres/ 56D68C96-D83D-46B9-B153- 6C345B6C0289/0/Travominerals.pdf
Easy fra Miljøfoder www.miljøfoder.dk/ group.asp?group=28
hø/wrap adl.
+ evt lucerne
og så tænker jeg om jeg skal tilsætte flg;
salt, olie, Fiberpellets, og evt...
Hestene der skal have det er;
Beauty; 11 år, vejer ca. 600 kg, 165 cm, er utrolig nøjsom, meget varm, og har tidligere fået at vide af Agronom at hun skal fodres som en haflinger (fnis)... Bliver redet moderat i dressur.
Zille; 4 år. vejer ca. 520 kg, 166 cm, Rides moderat, har rimeligt energiniveau, men svært ved at holde huld. Kan ikke tåle wrap, så får hø adl. hun skal formentlig have noget tilskud, vokser stadig, og må gerne få noget der hjælper muskelansætning, da hun stadig er lidt "ungehesteagtig" i sin muskelfylde.
Hvordan ville i sammensætte det, bedst muligt, men også med fokus på god pris 