Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 halt??
Forfatter: 
Dato:  02-09-2012 17:13

hej allesammen..

 

håber i kan hjælpe mig lidt her..:)

 

Min hest viser tegn på halthhed, i skridt virker han stiv i bagparten, der er ingen ting at se i trav ikke andet end at han gerne vil løbe lidt stærkere, men når vi kommer til galop er han ikke rengående på højre bagben, hvor han ligsom knækker lidt i hasen.. har en ide til hva det kan være??

 

knus Josefine og Calando


Nu med min dejlige Kvistgaard´s Calando Blue en dejlige Palomino dreng på 5 år.


R.I.P min dejlige Triniti.. savner dig bare så meget.. elsker dig.. DU vil altid være i mit hjerte...

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2012 20:46

 

Det kan være mange ting, men det vil da være en rigtig god ting at få en dygtig hestedyrlæge ud at kigge på den ;-)

 

MÅSKE kan det være spat, men igen - få en dyrlæge ud, som kan se på hesten og foretage en bøjeprøve, hvis det er nødvendigt.

 

 

 


Hilsen LouiseN


Langsomt er hurtigt


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider