Min hest viser tegn på halthhed, i skridt virker han stiv i bagparten, der er ingen ting at se i trav ikke andet end at han gerne vil løbe lidt stærkere, men når vi kommer til galop er han ikke rengående på højre bagben, hvor han ligsom knækker lidt i hasen.. har en ide til hva det kan være??
knus Josefine og Calando
Nu med min dejlige Kvistgaard´s Calando Blue en dejlige Palomino dreng på 5 år.
R.I.P min dejlige Triniti.. savner dig bare så meget.. elsker dig.. DU vil altid være i mit hjerte...