Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 min shetlænders ben knirker
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 22:03

min skønne shetlænder vallak på 11år

 

er glad og frisk ..

 

men hans bagben knirker og det ikk lavt

tydeligt høres jeg syntes også det ser ud som at

det rykker i høften

 

men jeg ikk sikker syntes jeg stirre mig blind på det

 

men syntes jeg nu jeg

høre en del om shetlænders ben gør ...

 

jeg nænner nu dårligt forlange noget af ham ..


cavallo simple boots ..str 1

til shetlænder pony sælges

med sokker.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 23:03

Hvordan knirker?

 

Er det sådan "klikken" lyd der kommer fra benene/benet?


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjooovvvvvv
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 11:28

hej ..

 

benete knækker ikke sammen

men siger knæk knæk ..

 

og kan ligesom se det ved hoften nå han gå

 

han halter ikk overhovedet


cavallo simple boots ..str 1

til shetlænder pony sælges

med sokker.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 14:01

Nej, jeg spørg ikke om det knækker sammen. Jeg spørg om det kommer fra benet hvor det siger sådan en "klik" lyd for det er nemlig meget normalt ved alle heste.

 

Men hvis der er noget ved hoften eller hesten er mærkeligere gående end før selvom den ikke er halt ville jeg nok få en dyrlæge som er kiropraktor ud og se på ham. Måske har han lavet noget på folden og slået sig lidt skæv?


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 øøøhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 16:34

han knækker ikk sammen

og hvor fra benet det kirker aner jeg ikk ..

 

lyder blot højt

 

 


cavallo simple boots ..str 1

til shetlænder pony sælges

med sokker.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 20:56

Jeg spørg stadig ikke om han knækker sammen ;)

Læs hvad jeg skriver.

 

Men hvis han knirker/klikker nede omkring benene er det meget normalt. Men hvis du skriver at det ligner det er oppe omkring hoften det sker - ville jeg få en dyrlæge/kiropraktor til at tjekke ham.


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 øøøhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 21:20

jeg fatter godt hvad du skriver

og jeg har heller ikk skrevet han knækker sammen..


cavallo simple boots ..str 1

til shetlænder pony sælges

med sokker.....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider