Godmorgen....
Tak, hans feber er nu faldet, og han var sulten her til morgen. Dyrlægen havde ikke de store svar på det voldsomme slim i hans prutter - men bedste bud var en bakterie i tarmene, som gjorde han afstøder sin slimhinde. Da alt ellers var fint.
Så nu står den på noget smertestillende - mest for feberen, og så loppefrøskaller til at stabiliserer tarmen. Så ser vi de næste to dage, der skulle gerne være bedring, ellers skal vi tage afføringsprøver og have undersøgt disse.
God lørdag:-)