Hej,
Jeg har 2 små shetlænder hingste på 5 år. Jeg har haft dem siden foråret, så det er første vinter de er hos mig.
Pt går de på døgnfold, hvoraf nogle timer er på græs fold (for ikke er blive for runde) og så får de vitaminer.
Hvad giver i jeres shetlændere af foder / halm / hø /wrap hen over vinteren? Hvilken type foder og hvor meget hø (el. andet) ud over?
Jeg er nemlig meget i tvivl om, hvor meget hø jeg skal have købt ind for at have nok til vinteren. jeg har kun disse 2 små basser.