Hej alle! Er igang med at slanke min lille tykke islænderhoppe (o:
Jeg rider alm turridning, træner i meget bakkede områder - både i longe og fra ryggen.
Hun har ikke fedt depoter, hun er bare lige lidt overvægtig, men jeg synes godt nok det er værst nede på maven:
Og jeg aner ikke hvordan jeg netop skal få hendes store mave VÆK??... Som sagt træner jeg på meget bakkede arealer og når jeg rider arbejder jeg med at få hende frem og ned, og dermed få hendes ryg aktiveret og mavemusklerne igang.. Dermed sagt, har hun ydermere også fået en flot lige ryg nu, i stedet for en svaj ryg som hun havde for bare 3 måneder siden..
What to do??
Det skal lige siges at hun for en uge siden røg fra alt hvad der hedder langt græs. Hun får ikke ret meget græs mere og bliver ikke fodret med andet end vitaminer/mineraler og lidt hø engang imellem, så går også lidt og venter på at det vil hjælpe mig lidt på vej
Har de ikke fedt-depoter, er de ikke fede. Men kan du mærke ribbenene? Man skal kunne mærke det sidste ribben som det mindste.
Nogle bærer deres fedt pænt, ligeligt fordelt, ligesom nogle mennesker, hvor andre har en kæmpe mave - de sætter ellers ikke fedt depoter på maven! Så det er enten gæringsmave, eller for meget indhold i maven.