Hej alle
Nu ved jeg godt at spondylose (heldigvis) ikke er en særlig udbredt lidelse - ihvertfald ikke officielt - og jeg måske derfor ikke kan forvente særlig mange svar på denne tråd
Men jeg prøver nu alligvel.
Min hoppe fik for 3 måneder siden konstateret spondylose i "mild grad" dvs kun én af ryghvirvlerne vokser skævt. Hun viser lidt fremgang i skoven hvor hun nu gerne vil trave korte strækninger, noget der var umuligt for 3 måneder siden. Men på banen nægter hun stadig og jeg mistænker hende for:
- Stadig at have ondt og derfor stiver sig
- Forventer det gør ondt og derfor stiver sig (giver det mening?)
Ville I turde at sende bud efter en kiropraktor til at gå hende igennem? Jeg kan bare nemt forestille mig uanset situation 1 eller 2 - ja, så har hun måske skævbelastet sig i en periode (gør det måske stadig) og kunne have godt af at blive løst op...
Alternativt kunne jeg måske også ringe efter masøren - men synes det ikke hun når lige så langt ind som en kiropraktor...
Hm.. tænke tænke..
Hvad synes I?
mvh Tine