Jeg har en varmblod på 17 år, jeg er igang med og ride op.. Han går som din på døgngræs i øjeblikket.. Han får en muscle build kur fra Pavo, for og hjælpe med og bygge muskler, hvilket virkelig kan ses.. Så får han desuden en håndfuld Pavo All Sport, for og give ham lidt ekstra, så han har mulighed for og kunne lægge muskler og give noget ekstra energi... Desuden får han elektrolytter, hver gang han har svedt, for og holde saltbalancen i orden..
Efterhånden vil jeg sætte kraftfoderet op (Pavo All Sport), hvis jeg kan se han taber sig, eller har brug for mere energi..
Når han kommer ind på boks igen.. Vil jeg fortsætte med Pavo All Sport, bare i en anden dosis selvfølgelig.. Hvis han mangler energi, vil jeg skifte til Pavo Sport Fit, hvor der er lidt mere i.. Desuden vil jeg nok også fodre med Lucerne med mineralpiller i (mineralpiller = holder kalcium indholdet nede).. Desuden vil han få hø ad libitum..
Hvis han havde været yngre, ville jeg nok have valgt et mindre energirigt foder, men i samarbejde med en rådgiver, er vi blevet enige om, at pga. hans alder, han nok skal have lidt ekstra til hjælp... 
Sådan gør vi.. 