Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 smed til føl
Forfatter: 
Dato:  10-07-2012 12:40

Hej

 

Jeg går med tanker om at købe en 1-2 års til næste sommer. Hvad betaler I for smed til jeres føl/unghest (i Københavns-området).

 

Venlig hilsen Julie :)

 

p.s. anbefalinger modtages gerne :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pris smed
Forfatter: 
Dato:  10-07-2012 19:13

Hvis dit føl er klar til smed - altså kan løfte ben uden problemer, så vi prisen være det samme, som for voksne heste. Og her afhænger prisen og kvaliteten jo af hvilken smed du bruger.

 

Hvis dit føl giver problemer, så vil de fleste smede ha tillæg, da der bruges ekstra tid.


Mvh

Henrik


BestBreed Mustang

"True Horse Power"

Tilridning, ridning og skadesbehandling.

www.us-mustang.com

www.facebook.com/BestBreedMustang

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider