Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Pris på transport af togvogn
Forfatter: 
Dato:  06-08-2004 10:04
Jeg har et indlæg tidligere ang. midlertidig stald.

Efter nærmere overvejelser, bliver løsningen med en halmstald nok ikke så god :o(

Jeg har en "billig" togvogn på hånden, men transporten koster bare en formue... Ved 1313 i Viborg tager de 1080 + moms pr. time.

Er der nogle af jer der har fået transporteret noget lignedede og kan i evt. huske nogle priser eller anbefale en vognmand eller lignende der kan udfører transporten???

Håber på hjælp...

Mvh.

Rikke
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, det koster!
Forfatter: 
Dato:  06-08-2004 10:44
Jeg har fået 1313 i viborg til at transportere 2 togvogne for mig, og det er sgu dyrt!
Men, der er ikke ret mange der kan transportere dem fordi de er så tunge.
Du må nok gribe i tegenbogen og betale hvis du vil ha den.
Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har sendt dig en besked.
Forfatter: 
Dato:  06-08-2004 11:53
Hilsen
Zapp-ejeren
0
0
Svar på denne tråd
 
 Da jeg for....
Forfatter: 
Dato:  06-08-2004 14:31
...godt 2 år siden fik min leveret gav jeg 2500,- for at få den transpoteret 50 km.

Uafhængig ALOE VERA distributør

:-D Mie Doktor :-D

DEJLIGE TREKENER/FULDBLOD PLAGE SÆLGES...
RING FOR NÆRMERE INFO.


SADLER SÆLGES 1000,-
0
0
Svar på denne tråd
 
 879685445645
Forfatter: 
Dato:  23-11-2010 11:53

Tager lige denne tråd op.....Jeg kan måske aftage en togvogn men leder så efter billigste måde at transportere den fra jylland til sjælland på, nogen der har et godt firma til dette?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider