Har også en oppustet (og tyk, dog) 3-års, jeg så småt er i gang med tilridningen ved.
Hun får:
Vitaminer, en håndfuld lucerne, YSY og en smule salt. Det er det!
Du skal ikke gøre det svært for dig selv, ISÆR ikke når den er på græs, og ikke tynd. Sålænge de får vitaminer, er det fint, da de ikke længere vokser (ret meget..).
Havde det været en 1 eller 2-års ville jeg anbefale vitaminer med meget ca-p i , ex travo, men 3-års, så er det faktisk valgfrit, da de så er udvokset.
Selvfølgelig, hvis du vil tilride den "hurtigt", så den skal arbejde hårdt, skal den have ekstra. Jeg tager det stille og roligt, så min skal ikke have mere.