Min søde hest begyndte 1 uge efter et stævne at opføre sig sært... Han blev sur når man kom, værgede sig ved sadlen, ville ikke ha jeg hoppede op og når jeg endelig var kommet i sadlen stak han ørerne frem, og var glad lige indtil jeg ville sætte i trav, så stoppede han op, bakkede, snurrede runde, stejlede og bukkede... Men kun i trav!!!???
Jeg havde min ridelærer til at prøve at ride ham 2 gange, med samme show....
Besluttede at få dyrlægen ud og ordne hans tænder, der var lidt spidser, så jeg tænkte at det var det der gjorde det.... Prøvede at ride igen efter en uge, men samme reaktion...
Fik kiropraktor ud til han der fandt ham vældig stiv i venstre side samt varm over lænden... Diagnose: Longe i en uge og prøve at sætte sig op igen... Samme reaktion igen.... Talte med flere på gården samme sted der mente han bare var skide fræk og bare skulle ha´nogle i rø...!!! Men nej, jeg vidste han forsøgte at fortælle mig noget, så de "gode" råd ignorerede jeg - heldigvis!!!
Kørte ham på dyrehospital til scan og røngten af ryg, og det viser sig at han står med større bækkenskade samt et ledbånd over en af torntapperne der er gået i stykker - stakkels hest, føler mig så ond!!! Jeg tager sku hatten af for han ikke har kylet mig af helv... til når jeg var kommet i sadlen, go go go dreng!! 
Han skal nu stå i 3 mdr og til behandling igen om 4 uger, gudskelov det er sommer så han kan gå og hygge sig på græs!
Han bliver go igen, men det tager desværre lidt tid, men hovedsagen er han kommer sig!
Så søde hesteejere..... I skal ikke altid lytte til andres gode råd selvom de måske siger dem i go mening, kend din hest og lyt! 