Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hovkløft ??
Forfatter: 
Dato:  06-06-2012 19:21

Hej HN

 

Håber i kan hjælper mig, undskyld billedkvaliteten

Er meget i tvivl om dette er en hovkløft. Smeden var her den 10 maj, sagde at der ikke skulle gøres noget, bare holde øje med den. Men jeg syntes at den giver sig rigtig meget når hun går, og idag observeret jeg at det knirke fra hoven når hun går. Kontakter selvfølgelig smeden imorgen tidlig

Billede




Billede


0
0
Svar på denne tråd
 
 hornkløft
Forfatter: 
Dato:  07-06-2012 23:48

Hej.

 

For mig kunne det godt ligne en hornkløft.

 

Min vallak døjer rigtig meget med dem, så kender da lidt til dem.

 

Men rigtigt som du gør. Kontakt smeden imorgen... :)


Mvh Stinne c",)



At ville skaber evnen til at kunne.....

 

Dressurbetonet lånehest søges!

Kontakt for mere info :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider