Håber i kan hjælper mig, undskyld billedkvaliteten
Er meget i tvivl om dette er en hovkløft. Smeden var her den 10 maj, sagde at der ikke skulle gøres noget, bare holde øje med den. Men jeg syntes at den giver sig rigtig meget når hun går, og idag observeret jeg at det knirke fra hoven når hun går. Kontakter selvfølgelig smeden imorgen tidlig