Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Ridning ved stranden - midt/vest jylland
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 21:46

Hej.

Hvor kan man køre hen med sin pony, hvis man gerne vil ride ved stranden - lovligt vel og mærke.

Det skal i midt/vest jylland.

Her ELSKER vi plet-heste :-)

0
0
Svar på denne tråd

Søg og du skal finde..
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 07:50

Ridning på stranden
I perioden 1. september til 31. maj er ridning tilladt på den ubevoksede strandbred og direkte ned dertil, hvis der er lovlig adgang til stranden. På klitfredede arealer er ridning kun tilladt på lovligt anlagte veje og den ubevoksede strandbred, og kun hvis der ikke er skiltet mod ridning.

Er man i tvivl om et område er klitfredet, kan man ringe og spørge Naturstyrelsens lokale enhed.

Vi rider dog tit på stranden om sommeren, under stor hensyntagen til andre strandgæster og naturligvis ikke mellem folk.

0
0
Svar på denne tråd

her hos os
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 08:49

i Thorsminde - Husby ( Den strandstrækning jeg kender) må man kun ride fra kl. 19 til kl. 9 mener jeg det er.

Efter 1 september og frem til 1 maj, må man være på stranden hele tiden.

Der er sindsyg mange turister her og jeg vil nødig ride derned, når det er fyldt op på stranden.

Båder for min egen skyldt og for turisternes!

----------------KATJA-----------------

Husk at behandle andre, som du selv gerne vil behandles!

0
0
Svar på denne tråd

Strandløver.
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 09:12

Heroppe nord på har vi mange strande hvor der næsten aldrig kommer et øje og hvis der er folk, er de samlet omkring nedkørslerne, hvor vi kan skridte i køresporet indtil vi er væk fra folk.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider