Hej.
Jeg kan klart anbefale denne shampoo:
www.horseandriders.dk/shop/gallop- shampoo-medicated-212p.html
Den er ideél til tør, skællet og sart kløende hud.
Blødgører og afhjælper skab og skæl.
Højt specificeret medicinsk shampoo med anti bakterielle egenskaber.
Shampoo'en er PH neutral og derfor venlig mod huden. Beskytter og dulmer irritereret, øm, ødelagt og sart hud.
Instruktion: Påfør direkte på våd pels eller opløs 5 til 6 hætter i spand med varmt vand. Masser godt ind i pelsen med en børste, svamp eller med hånden for at få en god skum, skyld herefter grundigt. For anvendelse ved hud problemer: Gentag behandligen, masser dybt ind i håret og lad shampoo'en virker 5 minutter for at tillade en anti bakterielle rensning. Skyld grundigt og hver især opmærksom på udsatte områder. Gentag behandlingen hvis nødvendigt.
Jeg vil nok også anbefale dig at tilsætte olie i foderet, ligesom Sanne 1 anbefaler dig.
Husk at der går 15 dage før hesten optaget olie optimalt, så spar på den indtil da og derefter gav man sætte mængden betydeligt op - uden at det ryger lige ud af den anden ende 
I butikken i Århus forhandler vi både små og store koldpresset rapsolie, hvis dette skulle have din interesse.
Held og lykke med det.
Mvh.
Horse And Riders
http://www.horseandriders.dk