Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Skæl i tyk man - what to do?
Forfatter: 
Dato:  29-05-2012 19:03

Milos man er tyk som jeg ved ikke hvad, og jeg har lige opdaget, at han har en del skæl i den.

 

Nogen, der har et godt råd? Hvad kan man f.eks. vaske med?


Hilsen Inge

- med den mageløse Milo, den supersmukke Sully og den overskønne O'Malley...

0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  29-05-2012 20:34

jeg har en tinker til ham bruger jeg skælshampoo fra bluehorse :o)


Gør det så naturligt som muligt.

 

R.I.P lukas

19.04-2012

*SØGER EN SØD PLAG 1-3 ÅR*

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-05-2012 20:39

det er vigtigt at finde ud af hvorfor der er skæl..

 

hvis det er fordi huden under hårene er for tør,, hjælper dte ikke bare at vaske den. så skal der olie til, og det skal ske gentagne gange indtil huden igen er i balance, hvis den "bare" er fedtet og det er derfor der er skæl, så hjælper det at vaske med shampoo.


Det handler ikke om hvordan man har det, men om hvordan man tager det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vaskemiddel
Forfatter: 
Dato:  29-05-2012 22:24

Hej.

 

Jeg kan klart anbefale denne shampoo:

www.horseandriders.dk/shop/gallop- shampoo-medicated-212p.html

 

Den er ideél til tør, skællet og sart kløende hud.

Blødgører og afhjælper skab og skæl.

Højt specificeret medicinsk shampoo med anti bakterielle egenskaber.
Shampoo'en er PH neutral og derfor venlig mod huden. Beskytter og dulmer irritereret, øm, ødelagt og sart hud.

Instruktion: Påfør direkte på våd pels eller opløs 5 til 6 hætter i spand med varmt vand. Masser godt ind i pelsen med en børste, svamp eller med hånden for at få en god skum, skyld herefter grundigt. For anvendelse ved hud problemer: Gentag behandligen, masser dybt ind i håret og lad shampoo'en virker 5 minutter for at tillade en anti bakterielle rensning. Skyld grundigt og hver især opmærksom på udsatte områder. Gentag behandlingen hvis nødvendigt.

Jeg vil nok også anbefale dig at tilsætte olie i foderet, ligesom Sanne 1 anbefaler dig.

Husk at der går 15 dage før hesten optaget olie optimalt, så spar på den indtil da og derefter gav man sætte mængden betydeligt op - uden at det ryger lige ud af den anden ende ;-)

 

I butikken i Århus forhandler vi både små og store koldpresset rapsolie, hvis dette skulle have din interesse.

 

Held og lykke med det.

 

Mvh.

 

Horse And Riders

http://www.horseandriders.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider