de bedste piller jeg har kunne finde er dem de sælger hos dlg i løsvægt (ihvertfald dem jeg fik af i efteråret)
helt lyse piller og støver slet ikke. prisen ved jeg ikke da jeg har
fået dem billigere af min chef 
du skal gå efter de lyse piller, har erfaret efter mange forskellige slags de suger bedst og støver mindst.
german pellets har også mørkere piller og de er ikke specielt gode. har nemlig haft købt dem engang hos dlg. der lå også helt lyse piller i samme navn.
nu kræves der en del piller til opstart, men udover opstart bruger jeg knap 1000 kg på en vinter sæson til TO heste.
denne vinter har jeg kun brugt 650-700 kg vil jeg tro.
mine heste står inde ca midt oktober til maj og er kun på stald ca 10 timer i døgnet.