Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 sår ved læbe .. Billede
Forfatter: 
Dato:  26-05-2012 17:38

Min nye hoppe har fået sådan et sår ved læben ville lige høre om der er nogle der har bud på hvad det kan være ?

Billede




Gessies Donna & Hamlet skønager <3

Man skal ikke nøjes med mindre end ægte kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 min den gamle
Forfatter: 
Dato:  26-05-2012 19:09

min gamle hest fik det hvert år når han var på græs og dyrelægen sagde det bare var fordi græsset var vådt og han åd for meget:) det går hurtigt væk med lidt helosan:)


Racing Malibu 12. februar 1997 - 15. februar 2012 R.I.P:(

15 år og 3 dage!? Savner dig:(

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sår ved læbe
Forfatter: 
Dato:  26-05-2012 23:30

Bare tag det roligt, det går væk om et par dage, min havde det sidste år, og dyrelægen sagde det bare var græsset.

Jeg har billede på hestegalleri under 1Florence

Hvis du vil se det.

 


Karina Stenå

www.peakbreeding.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fejl med navn
Forfatter: 
Dato:  26-05-2012 23:37

Det er hestegalleri.dk , under heste

Florence Au Peak

 

Hvis du vil se billede.


Karina Stenå

www.peakbreeding.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  27-05-2012 07:33
Tak for hjælpen blev helt urolig over hvad jeg nu skulle ha dyrlæge til :)

Gessies Donna & Hamlet skønager <3

Man skal ikke nøjes med mindre end ægte kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider