Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Vitamin/mineral bolsjer???
Forfatter: 
Dato:  22-05-2012 10:55

Hej HN.

Jeg har brug for Jeres kloge hoveder. :)

Jeg havde min hest gående på sommergræs sidste år, hvor de fik Bolsjer for at dække deres behov for vitaminer/mineraler.

Bolsjerne duftet lige som de urtebolsjer man kan køre hos Tjørnehøj Mølle i gul pose.

Og kan huske at de var i en hvid spand med "sort" logo ting.

Men jeg kan ikke finde dem nogle steder. Umiddelbart tror jeg de var fra Tjørnehøj Mølle men kan intet finde på deres hjemmeside.

- Hvis det er dem, forhandler de så ikke bolsjerne mere efter de er gået hen og fået andet navn eller?

Kan kun finde vitamin baljer - Men dette ønsker jeg ikke.

Har du ellers gode forslag?

Vil ikke bruge PS Kiks fra Salvana.

Hilsen Heidi

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-05-2012 14:31

Et link til MiniVit Summer: www.equsana.dk/produkter/minivit- summer Så de forhandler dem stadig, synes bare at deres nye hjemmeside er blevet lidt uigennemskuelig med hensyn til hvor man finder de forskellige produkter henne.

Mvh. Pernille

Raashan APN OX & Majjar APN OX

samt lånehesten Egelunds Chess DV

0
0
Svar på denne tråd

dadada...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2012 16:46

Som Pernille hendviser til er det nok Tm`s minivit du mener, de er også super gode og dækker hestene super godt ind i forhold til mange andre prodkter af den art!!

Jeg ville dog, og bruger også selv minivit vinter, ikke sommer modellen, da der mangler nogle ting i som de mener hesten får via solen og græsset, dette er der i vinterudgaven!!

Det at leve, er livet...

Livet er det, at leve...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider