Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Zoolac, hvilken dosis?
Forfatter: 
Dato:  18-05-2012 17:54

Min pony har fået en omgang diarré, nu hvor græsset er begyndt at gro. Jeg har købt 60ml zoolac, men er i tvivl om, hvor meget jeg skal give hende pr dag. Vejledningen siger 5ml pr dag til dyr over 50kg, men har læst andre doser andre steder og synes også det virker af lidt til sådan et stort dyr(350kg)

 

Nogen der har erfaring med hvilken dosis man skal give for at få en god virkning?

 

 


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er fint
Forfatter: 
Dato:  18-05-2012 18:40

Det er fint med 5 ml. Evt. 3 gange dagligt. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zoolac
Forfatter: 
Dato:  20-05-2012 16:02

Hej.

 

Jeg fik engang afvide af min dyrlæge, at Zoolac blot er A38 på tybe.

Så hyppen fik A38 i stedet ned i kryppen og wupti ned røg det.

Meget billigere...

 

Og det virkede allerede dagen efter var der en klar forbedring, og efter 3 dage hvad alt normal.

 

God bedring med hyppen..


-----------------------------ooOOoo- ------------------------

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider