Min pony har fået en omgang diarré, nu hvor græsset er begyndt at gro. Jeg har købt 60ml zoolac, men er i tvivl om, hvor meget jeg skal give hende pr dag. Vejledningen siger 5ml pr dag til dyr over 50kg, men har læst andre doser andre steder og synes også det virker af lidt til sådan et stort dyr(350kg)
Nogen der har erfaring med hvilken dosis man skal give for at få en god virkning?