Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Back on Track - skyllemiddel
Forfatter: 
Dato:  17-05-2012 16:14

Jeg er kommet til at vaske alt mit BoT med skyllemiddel! Det står der jo altid, man ikke skal - hvad sker der ved det??

 

Jeg var også klar til at smække hovedet ind i væggen, da jeg kom i tanke om, jeg havde stoppet skyllemiddel i. Ødelægger det virkningen? Hjælper det, hvis man vasker det igen?


Massage briks, tarsus, til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hestens Helse
Forfatter: 
Dato:  18-05-2012 09:17

 

Jeg ved heller ikke lige, hvad der kan ske ved det. Men jeg synes næsten, du skal kontakte firmaet "Hestens Helse", der er importør af BOT. Forhåbentlig kan de give en forklaring :-)


Mange hilsner fra


Lise Andersen



www.designforpets.dk

Lækkert tilbehør til hunde og katte!

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

Forhandler af Probiotic LIVE Hundefoder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg plejer også
Forfatter: 
Dato:  18-05-2012 10:00

at undgå skyllemiddel, men der er ikke sket noget ved det når det er smuttet...


Støt en god sag for kattene,

meld dig ind i Sønderjyllands Dyreværnsforening

og giv kattene en bedre tilværelse!

www.dyrevaernsforening.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 pyh....
Forfatter: 
Dato:  18-05-2012 15:18

Pyh, det lyder godt, der er er andre der gør det, uden der er sket noget ved det. Ja, det ku' godt være, jeg skulle ringe til Kirsten. :)


Massage briks, tarsus, til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min veninde
Forfatter: 
Dato:  18-05-2012 15:52

spurgte engang en bot mand på Kirstens stand på hest og rytter om det med skyllemiddel og han kiggede bare mærkeligt på hende og sagde at det skete der ikke noget ved, så de tager det ikke så tungt som vi gør


Støt en god sag for kattene,

meld dig ind i Sønderjyllands Dyreværnsforening

og giv kattene en bedre tilværelse!

www.dyrevaernsforening.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vandafvisende membran?
Forfatter: 
Dato:  21-05-2012 14:57

Nu ved jeg ikke hvad bot er men ville tro der var tale om noget vandafvisende. Hvis uheldet er ude, og man får brugt skyllemiddel kan man jo altid imprægnere

0
0
Svar på denne tråd
 
 bot....
Forfatter: 
Dato:  21-05-2012 16:01

BoT er det samme i titlen af tråden= back on track :)

 

Ja, ved ikke om jeg skal vaske det igen- :)


Massage briks, tarsus, til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider