Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Har du oplevet det ?
Forfatter: 
Dato:  03-08-2004 13:45
Min 9 årig oldenborg hoppe, har igennem længere tid, når hun står og hviler sig, at så står hun med forbenene ligesom om hun aflaster dem eller ryggen.
Det skal siges at hun er ikke halt, og jeg har i de sidste 2 måneder redet terrænture i skridt og trav.
Hun drægtig, og har termin i starten af maj 2005.

Min smed mærkede hende efter igår, og der var lidt reaktion på højre side. Jeg har kontaktet min dyrlæge, som mente at jeg i første omgang skulle få min massør og give hende nogen behandlinger. Hvis nogen skulle blive i tvilv om at min dyrlæge ikke kender min hest, så har jeg brugt hende i 3 år. Så hun kender min hest godt.
Jeg har overvejet at hvis det ikke hjælper efter 3 behandlinger, vil jeg prøve en kiropraktor. Jeg har nummeret til en, som jeg har benyttet mig af før.

Jeg har tænkt på om det kunne være begyndende svejryg...og så vil jeg høre om der er andre som har oplevet det samme.
Når jeg rider på hende, går hun ligesom hun plejer. Hun prøver ikke på at smide mig af, og hendes gang er stadig lige god.
Så hvis der er nogen som har oplevet det samme, så skriv endelig til mig om det.

Mvh. Lotte.
"Oldenborg heste kan og vil"
0
0
Svar på denne tråd

klæækækæk
Forfatter: 
Dato:  03-08-2004 21:47
Hun er vel forhåbentlig ikke forfangen vel ?????
0
0
Svar på denne tråd

niks....
Forfatter: 
Dato:  04-08-2004 15:23
jeg har forhørt mig ved dyrlægen, og det er hun ikke.
Men som en dyrlæge skrev til mig, at det er temmelig sikkert hendes hvilkestilling. Altså så skulle der ikke være noget unormalt i det.
Men tak for henvendelsen, limelight.
Mvh. Lotte.
"Oldenborg heste kan og vil"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider