Hejsa
Jeg så et klip på Youtube med en der i øvrigt var i gang med noget andet og derfor ikke fortalte hvad der blev brugt. Men han havde sådan en skumsprøjtepistolting til vandslangen som hesten blev sprøjtet over med først og da det var fordelt blev hesten så skyllet over med rent vand fra slangen... Ingen skrubben eller gnubben.
Det skulle være noget "grønt" og hestevenligt shampo haløj.
Men hvad hedder det?
Er der nogen af jer der bruger noget i den stil eller har prøvet det og fundet ud af om det er godt/skidt?