Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Sprøjt på og skyl af shampoo?
Forfatter: 
Dato:  12-05-2012 11:20

Hejsa

 

Jeg så et klip på Youtube med en der i øvrigt var i gang med noget andet og derfor ikke fortalte hvad der blev brugt. Men han havde sådan en skumsprøjtepistolting til vandslangen som hesten blev sprøjtet over med først og da det var fordelt blev hesten så skyllet over med rent vand fra slangen... Ingen skrubben eller gnubben.

Det skulle være noget "grønt" og hestevenligt shampo haløj.

 

Men hvad hedder det?

Er der nogen af jer der bruger noget i den stil eller har prøvet det og fundet ud af om det er godt/skidt?


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

FÅ DIN EGEN KNABSTRUPPER - KLIK HER

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mane n tail
Forfatter: 
Dato:  17-05-2012 15:04

Er sikker på at det er en shampoo fra mane n tail, prøv og gå ind på horsecares hjemmeside, de sælger det:-)


"Handicap er ikke en hindring for ridning, gør det bare sværere:-)"

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  17-05-2012 15:44

Det kunne sagtens være deres "spary away" shapoo - Nogen der bruger det?


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

FÅ DIN EGEN KNABSTRUPPER - KLIK HER

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider