Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hov tilskud :)
Forfatter: 
Dato:  24-04-2012 21:48

Hej alle.

Jeg har lige givet min hest en 3 mdrs kur af Havens Equiforce Foot biotin og sikke det har virket :-@ Min hest har ikke tabt sko i den periode.

Nu har jeg næsten ikke mere tilbage i bøtten og jeg overvejer derfor at stoppe med at købe biotin. Og hvis hans hove så bliver dårligere igen, starte op på samme kur. Eller give sådan en kur ca hver 6-8 måned.

Hvad ville i gøre? :)

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Fortsætte med biotin
Forfatter: 
Dato:  24-04-2012 22:20

Tre måneder er ikke lang tid. Det tager minimum 6 måneder før hoven er vokset helt ud.

Hvis du vil være helt sikker, skal du fortsætte året ud. Biotin skader på ingen måde! Det er lidt li'som B-vitamin. Den kan ikke få for meget.

Mange hilsner fra

Lise Andersen

www.designforpets.dk

Lækkert tilbehør til hunde og katte!

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

Forhandler af Probiotic LIVE Hundefoder

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  24-04-2012 22:33

Han har før fået biotin inden jeg startede på denne - det var bare et andet mærke og ikke en "kur" :)

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  24-04-2012 23:07

Da min var 3 år fik hun en kur af Solanum Megabiotin (stor bøtte) - hun har aldrig fået det siden (hun er 7 år nu).

Hilsen Jannie

Øgårdens Sammie RDH

Wendy Klint ERDH

Sydvillegaards Fiona (født 3.3.2011)

Sydvillegaards Zander (født 10.5.2011)

GRAFIKER:
www.nokke.dk

HESTENE:
www.sydvillegaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  24-04-2012 23:38

Jannie: Så det var netop en biotin kur du gav din :)

Det lyder da fedt hun ikke har haft brug for det siden. Det er jo også lidt det jeg tænker. Det jo spild af mange, mange penge hvis det måske slet ikke er nødvendigt.

Jeg overvejede jo netop derfor at give en kur af samme tilskud om muligvis igen 6 mdr i stedet for at give det hele tiden.

Godt med nogl erfaringer.

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider