at Kompeet giver energi, men ikke ustyrlig energi, bare glad kontrolerbar energi.
Jeg vil give de andre ret du kan sagtens begynde at ride noget mere.
Altså nogle de kan ikke forstå der res hest ikke sætter musker til trods for de bliver redet, men de kun får en lille del foder. (her har jeg selv været)
Andre kan ikke forstå de ikke tager på selv om de får foder og ikke bliver redet.
Jeg tror der skal være balance i rengskabet, de sætter ikke muskler hvis de ikke har overskudet til at opbygge dem med.
Og de sætte ikke muskler af at tulle rundt på folden.
Mit eget eksempel: min manglede overlinje selv om jeg synes jeg red på alle de rigtige måder for at opbygge den.
Jeg tog en snak med min dyrlæge og min træner, de sagde at jeg skulle øge den i forder også ride noget mere skridt 30-45 min + galop 20 min, og vupti så kom der sørme muskler. Trav var ikke noget jeg skulle bruge tid på... Den er så også blevet meget bedre af at jeg har fået hesten bygget op, mærkeligt 