Jeg har i mange mange år givet mine afklippet plæne græs vær sommer hele sommeren igennem, og har aldrig haft nogle prolemer af nogle art.
Jeg smide ikke tonsvis af afklip ind til dem, men det de kan spise inde for kort tid, så slår jeg heller min tre små plæner over flere dage.
jeg ved ikke om det er fordi de bliver vendet til det, eller fordi de altid gammel som unge altid går på jordfold 12 timer af døgnet med halm, og de for altid græsset når de kommer ind fra græs.
Jeg har hørt flere der siger man ikke må, men det har været pga de siger det er fourenet med olie/benzin, men det kan jeg ikke se det er mere end hø/wrap.
Men er da åben for at høre mere, om jeg "bare" har været heldig at de ikke er blevet syge.