Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Flydende Melasse.....
Forfatter: 
Dato:  04-04-2012 23:59

Skal jeg bruge til at lave Urte Hestebolsjer, men hvor køber man det og i små mængder, tænker på om man kan bruge honning, sirup eller lign. I stedet for?

 

Kh Kate

0
0
Svar på denne tråd
 
 Melasse
Forfatter: 
Dato:  05-04-2012 21:12

 

Egentligt burde du kunne bruge sirup eller honning i stedet, men melasse er sundere.

Melasse er et bibrodukt fra sukkerindustrien og har højere næringsværdi end ren sukker (som sirup er). Det har sukkerindhold på 60%, hvor sukkerindholdet i de andre ingredienser er væsentligt højere.

Du må så spørge dig selv, om din hest skal have sukker. Personligt udelader jeg altid sukkeret, når jeg bager hestebolcher - de spiser dem med store glæde alligevel :)

 

Heidi

 



~ O Glück der Erde auf dem Rücken der Pferde ~


0
0
Svar på denne tråd
 
 super.....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2012 11:03

Mon du har en opskrift, Heidi?

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider