Hej Hn`er 
Tja, nu er jeg sku kommet til at købe en sprit ny kentaur elektra new 
Har jo haft et MEGA sadelproblem, og lige når vi er ved den, så vil jeg da lige huske at benytte lejligheden til at sige tak for hjælpen og vejledningen ang sadle til markeret hest 
Tror jeg fik prøvet 7 forskellige modeller ouhhh...!
Nå, men nu bliver jeg jo faktisk lidt pinlig, for hvor ofte skal den nu smørres ind?
1 gang i ugen? 1-2 gang i måneden?
Hvor ofte gør i det?
Jeg tænker at hvis man måske gør det FOR ofte at det så ødelægger sygningerne i sadlen?
Jeg kan ikke tage udgangspunkt i mine trenser, for det bliver til alt alt for lidt, dem er jeg ikke så pyllert over, og min anden sadel er en wintec isbell, og det er jo ikke læder, så det er ved at være mange år siden jeg har haft en læder sadel 
Og hvilket produkt bruger i? Jeg har købt en passier sadelbalsam, men ved faktisk ikke om det er et naturprodukt som det jo anbefales at bruge!?! Har ellers søgt rundt på nettet, men kunne ikke finde noget!
Fik også at vide at det var blevet meget "in" bare og bruge sadelsæbe og ikke andet!?!
Fortæl gerne hvordan og hvorledes i gør med jeres sadel??