Det eksemdækken min hest går med, giver seriøst stød og er meget electrisk. Er der noget man kan gøre ved det?
For det er hverken rart for mig, og tror heller ikk det er rart for hesten, selvom at han intet siger til det....
*** Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey ***
*** Dear Tana C. & Wicksen ***
2 Angel´s In Heaven...
alt er elektrisk herhjemme i disse dage Det skulle hjælpe lidt at vaske det med skyllemiddel
Beklager taste og stavefejl
www.stenhedegard.dk
Halmpiller sælges
Ungheste sælges, 1, 2 og 3 års drenge
Kender godt tricket med skyllemiddel og opvaskemiddel, men er bange for at det ikk er godt for huden
...du kan jo vælge en version uden parfume eller skylle det op i eddikevand.
Held og lykke
Hilsen Sus
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet