Hej
Jeg er i praktik hos Økologisk Landforening, hvor jeg er ved at lave et projekt om at bruge heste i afgræsningen af naturarealer.
I den forbindelse kunne jeg godt bruge lidt hjælp til to forsekellige ting:
- Jeg søger en landmand/jordejer, der bruger heste i naturplejen jeg må komme og besøge.
- Jeg søger billeder af heste der afgræsser naturarealer.
Projektet kommer primært til at henvende sig til landmænd (både økologiske og konventionelle), men også andre der kunne tænke sig at bruge heste i afgræsningen. Det bliver lavet som en hjemmeside på Økologisk Landsforenings hjemmeside.
I forhold til at besøge nogen:
Det skal være i jylland, gerne midtjylland/nordjylland.
Skriv endelig hvis du bruger heste til afgræsning eller selv har heste der afgræsser naturarealer.
Det jeg skal bruge det til er at beskrive det som et eksempel for andre interesserede (du må selvfølgelig gerne godkende alt inden det vises offentligt).
I forhold til billeder:
Jeg skal bruge dem til at lægge på Økologisk landsforenings hjemmeside.
Du skal have taget dem (jeg skriver dig på som fotograf) - jeg kan evt. også linke til en evt. hjemmeside.
Alle racer har interesse. Men jyske heste, de gamle frederiksborg og knapstruppertyper har særlig interesse.
I mailen skal du lige skrive at jeg godt må bruge billederne og gerne noget om stedet og/eller hestene.
Skriv herinde eller til set@okologi.dk hvis du kan hjælpe mig, eller har spørgsmål/kommentarer omkring projektet.
Jeg glæder mig meget til at høre fra dig.
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh Sigrid