Hej..
jeg opdagede i går at min hest har fået lus.
Og skal i morgen have købt noget frontline spray, så han kan komme i behandling + de to andre.
I dag da jeg striglede ham, begyndte han så at tabe en masse hår med små "sårskorper" i bunden.
Kan dette være noget lusene gør`?
Eller er der tale om noget helt andet?
Han føles ikke påvirket af at jeg piller i det, umiddelbart ligner det ikke at de klør, da han bare står og spiser græs mens jeg piller det af.
han har nu én stor bar plet på sin hals, + små bare pletter ned af halsen.. Hvad er dette?
Har været inde og søge på noget omkring skab, men det skulle klø på hesten, og det gør dette umiddelbart ikke.
Har i oplevet lign?
- Heidi